1912. Tremp - Talarn. Embassament de Sant Antoni de Susterris.
(Fot. J. Villanueva, ANC).
Transport de les peces per a la construcció de la fàbrica de ciment.
|
1912. Tremp - Talarn. Embassament de Sant Antoni de Susterris.
Detall dels conductors i operaris d'un tren-automòbil Renard.(Fot. J. Villanueva, ANC). |
![]() |
1913. Tremp - Talarn. Embassament de Sant Antoni de Susterris.
(Fot. J. Villanueva, ANC).
Els fonaments de la presa, amb el riu arraconat al costat.
|
![]() |
1913. Tremp - Talarn. Embassament de Sant Antoni de Susterris.
(Fot. J. Villanueva, ANC).
El mur de la presa anava creixent. Aquesta vista és la interior, des de la part ara coberta de l'aigua.
|
1916. Tremp - Talarn. Embassament de Sant Antoni de Susterris.
(Fot. J. Villanueva, ANC).
L'acabament de les comportes de desguàs.
|
![]() |
1913. Tremp - Talarn. Embassament de Sant Antoni de Susterris.
La casa de la força de la central.
|
1916. Tremp - Talarn. Embassament de Sant Antoni de Susterris.
(Fot. J. Villanueva, Arxiu Històric de Tremp, L'aventura de l'aigua, Diari Segre).
El quadre de maniobres original i el turboalternador.
|
